آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا وپیکنیک

1393/3/2 19:50
نویسنده : مامانی
163 بازدید
اشتراک گذاری

امروز باز هم با خاله یاسی اینا رفتیم پارک چیتگر پیکنیک.

خیلی خوش گذشت.

آرینا از بس با اسکوتر بازی کرد و با باباییش

قایم موشک بازی کرد که الان غش کرده خوابیده.

تا رسیدیم بردمش حموم بعد هم یه هندونه دبش خورد و

بهش گفتم یکم استراحت کن.

تا دراز کشید خوابش برد حدود یک ربع قبل بیدار شد

رفت دستشویی و بدون اینکه بیاد پیش رفت

دوباره رفت و خوابید.

emoticon

خدا رو شکر که بهت خوش گذشت همه زندگی من.

یه کار جالب هم اونجا کرد. اومد گفت مامانی یکم جیش کردم

تو شورتم. گفتم ای وای پس چرا نگفتی تا ببرمت دستشویی!

گفت آخه قایم شده بودم اگه میومدم بیرون بابایی پیدام میکرد.

همه کلی خندیدن و من لباس زیرش رو عوض کردم و گفتم این دفعه اشکال نداره

ولی از دفعه بعد استپ کن بیا بریم جیش.

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان رها
2 خرداد 93 21:22
انشالله هميشه به تفريح و گردش آرينا جونمو ببوس مامانى مهربون درضمن ما آپ كرديما بياين و نظر بدين
مامان رها
5 خرداد 93 0:13
سلام  به کلبه رویایی خوش اومدید اینجا میتونید مطالب جالبی پیدا کنید و از اونا استفاده کنید !  خوش حال میشم ما رو لینک کنید  لطفا . خواهشا . حتما نظر بذارید و ما رو خوش حال کنید  همیشه به ما سر بزنید  و هر روز با مطالبی جالبتر از دیروز  مدیریت ( رها مامان آنیسا ) وب 2 ( آنیسا تک ستاره آسمانها ) آدرس وب 2 ( anisa69.Niniweblog.com) باتشکر از شما دوستان گرامی 
الهه مامان مبین
5 خرداد 93 16:54
همیشه به گردش گل من