آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و هدیه فرشته مهربون

1393/3/10 19:49
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش آرینا باید آزمایش خون میداد.

خیلی ناراحت بود و میگفت من آزمایش دوست ندارم.

من خیلی احساس بدی داشتم و برای رفع غصه آرینا دنبال راه حل میگشتم.

تا اینکه یه راهی به ذهنم رسید. صداش کردم و گفتم دیشب موقع خواب

فرشته مهربون اومد پیشم و گفت روزی که آرینا میخواد بره آزمایش من

یه عروسک قشنگ براش هدیه میارم و تو صندوق عقب ماشین میذارم.

چشمای آرینا برق زد و گفت واقعا؟

گفتم بله.

آخر شب عروسکی رو خریده بودم کادو کردم و گذاشتم تو صندوق عقب.

صبح زود تا آرینا رو صدا کردم که باید بریم با خوشحالی بیدار شد و

لباس پوشید. تو آسانسور همش با من و باباییش راجب هدیه فرشته مهربون صحبت کرد.

و تو پارکینگ سریع دوید طرف در صندوق و تا در باز شد کلی ذوق کرد.

Image:Dora.gif

فرشته مهربون به وعدش عمل کرده بود و یه عروسک خیلی ناز اونجا بود.

آرینا هم راحت اومد آزمایش. البته موقع نمونه گیری یکم گریه کرد که زود آروم شد.

اسم هدیه اش رو هم گذاشت خورشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)