آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و برداشت از کلمات

1393/2/28 12:03
نویسنده : مامانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

برام خیلی جالبه بعضی وقتها کلماتی رو تو صحبت با آرینایی بکار میبرم

و به تصور خودم آرینا متوجه منظورم شده ولی بعد از چند وقت میبینم که

اصلا نمیدونه من چی گفتم.

مثلا امروز بهش مغز تخمه دادم و گفتم خیلی نخور باشه مامانی؟

گفت باشه و رفت نشست به خوردن یکم که گذشت

طبق معمول گفت الان دیگه بسه؟

(معمولا 100 بار این رو میپرسه)

گفتم نمیدونم هرچی خودت صلاح میدونی.

(سعی میکنم مستقل بشه و خودش تصمیم بگیره)

36_2_6.gif

باز شروع کرد به خوردن و یکم بعد پرسید مامانی وقتی تو یه فیلمی میگن

خانومه رو طلاق دادن یعنی چی؟

(کلا عادت داره یکدفعه سوالات پرت بپرسه.)

گفتم یعنی دیگه مامانی و بابایی یه نی نی با هم زندگی نمیکنن

و یکیشون میره از خونه.

گفت آهان یعنی دیگه همدیگر رو دوست ندارن.

و همین طور که داشت تند تند تخمه میخورد باز پرسید مامانی وقتی شما

میگین هر طور خودت صلاح داری یعنی من چیکار کنم؟

36_2_27.gif

تازه فهمیدم تو این مدت که من از این اصطلاح استفاده میکردم

و آرینا هی میپرسید بسه و یا خوبه دلیلش چی بوده.

36_2_13.gif

گفتم یعنی خودت بهتر میدونی که چه کاری خوب و درست و

حتما همون رو انجام میدی.

گفت آااااااااااااااااااااهان بس الانم که گفتین یعنی این.شکلک های بامزه 679

بعد یکم دیگه هم تخمه خورد و اومد و گفت مامانی دیگه بسمه.

فدات بشم که اینقدر بامزه ای، عسلی طلای مامان.

36_4_15.gif

پسندها (1)

نظرات (2)

ماماجی
29 اردیبهشت 93 0:19
خیلی دوستت دارم ارینایی مامانی همیشه نگران تو هستند
سحر
3 خرداد 93 0:02
چقذ ناز شدی تو گلم ماشالا