آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و نامه برای رادین

1393/2/28 12:01
نویسنده : مامانی
182 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا دیروز شروع کرد برای رادین نامه نوشتن

و از اونجا که فقط دایره و خط میکشه

و فقط خودش میدونه چی نوشته، بهش گفتم بلند بلند بخون که چی مینویسی

و بدون اینکه متوجه بشه صداش رو ضبط کردم.

خیلی جالب شده.

تو نامه نوشته رادین جون عشق، عمر و نفس، دوست دارم.

عسلون نانازون، سرلاک خور گریه کن، کچل دوست دارم

تو خیلی نازی و ... .

کلی از این چیزا. نامه اش رو نگه داشتم بدم خاله یاسی یادگاری نگه داره.

وقتی رادین و آرینا بزرگ بشن و اینها رو ببینن چه احساسی پیدا میکنن.

خیلی جالبه.

totalgifs.com flores-pequenas gif gif girl-and-flower.gif

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان الهه
28 اردیبهشت 93 12:32
ای جون خاله راستی دوست خوبم عکس آرینا جون رو که به عنوان تصویر زمینه گذاشتی اصلا معلوم نیست ... دوست داشتم ببینم عکس عسلی رو ممنون دوست جونی ولی اگر کلید clt را بگیرید و همزمان غلطک روی موس رو بچرخونید صفحه اصلی کوچکتر میشه و عکسها واضحتر. مبین خاله رو ببوسید.
ابجی رونیا کوچولو
1 خرداد 93 13:43
آفرین هزار ماشالله به این دختر گل مامان جون ببوسش به منم سر بزنین ماشالله خیلی نظر دارین اما من ندارم میاین به منم نظر بدین؟