آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

لالایی گلها

1391/3/18 21:00
نویسنده : مامانی
12,938 بازدید
اشتراک گذاری

لالالالاگل نارم

چه خوشبختم تو رو دارم

بدون تا روزی که زندم تو رو تنها نمی ذارم

لالالالا گل لاله

بشی کاشکی که صد ساله

 

 

لالالالاگل نارم

 

چه خوشبختم تو رو دارم

 

بدون تا روزی که زندم تو رو تنها نمی ذارم

 

لالالالا گل لاله

 

بشی کاشکی که صد ساله

 

 

لالالالا گل سوسن

عزیز نازنین من

همه دوستای تو باشن

نشه هیچکی با تو دشمن

لالالا سنبل زیبا

بهاره باز بیا اینجا

بشین رو سفره هفت سین

کنار تنگ ماهیها

لالالا نرگس نازم

گل خوشبوی شیرازم

بخوابی من واسه چشمات

یه شعر تازه می سازم

لالالالا گل یاسم

چشات خورشید و الماسم

شکوفا شد برای تو

گل سرخ احساسم

لالالالا گا پُرپَر

قشنگی مثل نیلوفر

تو چشمامو تو قلب من

تویی از هرکسی بهتر

لالالالا گل مریم

نبینی غصه و ماتم

همیشه خنده رو باشی

نشینه توی چشمات غم

لالالالا گل شب بو

چشات مثل چشه آهو

لبات شیرینه مثل قند

تنت مثل گل خوشبو

لالالالا گل پونه

چراغ روشن خونه

نترس از باد و از طوفان

 مامان پیش تو می مونه

لالالالا گل زیره

تو پای دیو زنجیره

سحر شد نازنین من

چرا خوابت نمی گیره

لالالالا گل مینا

می خونم واسه تو لالا

کوچیک و رنگ و وارنگی

قشنگی مثل یک رویا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)