آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینایی و لالایی

1391/3/26 1:17
نویسنده : مامانی
472 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا مامانی خیلی وقت بود دنبال این لالایی می گشتم و پیدا نمی کردم.

امروز اتفاقی رفتم به وبلاگ "در حسرت مادر شدن"

نوشین جون این لالایی رو اونجا گذاشته بود منم برداشتم

تا حفظ کنم و برات بخونم.

بیا دستای کوچولوت رو بگیر بالا همونجور که برای مامان و بابا دعا می کنی.

برای نوشین جون هم دعا کن که خدای مهربون یه نی نی بهش بده. انشاالله

قربون دعا کردنت برم مامانی طلاشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

لالالالا گل پونه بابات رفته در خونه

لالالالا گلم باشي هميشه در برم باشي

 لالالالا گل آلو درخت سيب و زرد آلو

 لالالالا گلي دارم به گاچو بلبلي دارم

 لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش

 لالالالا گل زيره بابات دستاش به زنجيره

لالالالا گلم لالا بخواب اي بلبلم لالا

لالالالا گل لاله دوست داريم من و خاله

لالالالا گل دشتي همه رفتن تو برگشتي

خداوندا تو پيرش كن خط قرآن نصيبش كن

لالالالاگلم باشي بزرگ شي همدمم باشي

كلام الله تو پيرش كن زيارتها نصيبش كن

لالالالاگل زردم نبينم داغ فرزندم

خداوندا تو ستاري همه خوابن تو بيداري

به حق خواب و بيداري عزيز م را نگه داري

لالالالاگل خشخاش بابات رفته خدا همراش

بابات رفته به هل چيني بياره قند و دارچيني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yegane
9 بهمن 90 19:08
لطفا تلفظ اسم دخترت رو بگو
arina
یا
ariana
هنوز واسه دخترم اسم قشنگی انتخاب نکردم کمکم کن ممنون


arina. be maniye dokhtar ariyayi. arshida ham kheyli ghashange be maniye khorshid ya dokhtar derakhshan ariyayi.