آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

روزت مبارک دخملی طلا

1394/7/16 18:29
نویسنده : مامانی
245 بازدید
اشتراک گذاری

روز کودک مبارک

من یه مامانم....

از اینکه میبینم فرزندم روز به روز با بزرگ شدنت

لباسات دیگه اندازت نیست حس خیلی خوبی دارم.

وقتی نگاهت میکنم و قد و بالاتو میبینم

ذوق میکنم وقتی دخترم آراسته است و زیبا همه چی یادم میره.

خیلی وقته که برای خودم وقت زیادی ندارم

اما از اینکه تمام وقتم صرف رسیدگی به تو میشه یه جور خاصی خوشحالم.

خیلی وقته که نتونستم غذامو تا گرمه و لذت داره بخورم

اما وقتی تو با لذت غذات رو تا آخر میخوری و سیر میشی

انگار خوشمزه ترین غذا رو خوردم.

خیلی وقته نتونستم کتاب مورد علاقه ام رو بخونم

اما وقتی با عشق با تو حرف میزنم زیباترین متنهای عاشقانه رو با تو مرور میکنم.

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری.

مادری را دوست دارم.

چون تو کودک منی. عزیزتررررررررینم

Image result for ‫روز کودک مبارک‬‎

پسندها (1)

نظرات (1)

ــــــدلارامــــــ
16 مهر 94 22:22
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین من قراره خاله شم و واسه همین یه وبلاگ واسه فوگولیه تو راهون درست کردم نینیمون و خالش خوش حال میشن به وبلاگ سر بزنین ـــــــــــدلارامــــــــــــ