آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و دوچرخه

1393/3/16 18:43
نویسنده : مامانی
260 بازدید
اشتراک گذاری

همون روزی که از شمال برگشتیم آرینا به ماماجی

گفت برام دوچرخه میخرین؟ من باهاش دعوا کردم که نباید

به کسی بگه برام چیزی بگیرید.

ولی ماماجی مهربون هم با من دعوا کردن که فقط به من

و مامانش و بابائیش میتونه بگه و اشکالی نداره.

از همون روز هم افتادن دنبال خرید دوچرخه تا یه خوبش رو

برای آرینایی بخرن.

های gif دوچرخه 23

بالاخره دیروز رفتیم مرکز فروش دوچرخه تو خیابان قلمستان و

یدونه براش خریدن. آرینا حسابی ذوق داشت و دم غروب بردمش

بازی خیلی زود یاد گرفت. ولی یه بار هم زمین خورد که خدا رو شکر

چیزیش نشد.

دست ماماجی درد نکنه. خیلی برای آرینایی زحمت میکشن و

ما کلی اذیتشون میکنیم.

آرینا خیلی دوچرخه صورتی دوست داشت ولی واقعا هر چی

گشتیم صورتی ها خیلی بی کیفیت بودن. 

های gif دوچرخه 21

در آخر با رضایت خودش براش سفید و مشکی خریدیم.

اینم دوچرخه سوار حرفه ای ما!

پسندها (1)

نظرات (2)

الهه مامان مبین
17 خرداد 93 1:47
مبارکت باشه گل من . ایشاا.. ماشین شاسی واسش بخرید خیلی ممنون. ماشین شارژی هم داره. خونه ما شده سمساری انواع اقسام وسیله نقلیه بازی.
الهه مامان مبین
19 خرداد 93 17:50
منظورم ماشین شاسی بلند بود دوست ماهم . ولی بعد از 18 سالگی . ایشاا.. اونم میخرید براش ناز خاله رو خصوصی بیا دوستم هههههههههههههههه. ممنون. اونو دیگه انشااله خودش درس بخونه و کار کنه و بخره.