آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و سوال ذهنش

1392/11/2 20:02
نویسنده : مامانی
122 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت آرینا داره کار اشتباهی رو یواشکی

انجام میده و من میبینمش خودم رو میزنم

به اون در و میگم مثلا فلان کار رو نکنی ها!

و این موضوع  برای دخملی جای سوال داره که من چطوری متوجه میشم.

یه بار از من سوال کرد مامانی شما که پشتتون به منه چطوری منو میبینین؟

مگه پشت سرتون هم چشم دارین؟

بهش گفتم مامانا اینطورین دیگه.


حالا یه چند وقتیه که براش علامت سوال شده که من چطوری متوجه میشم.

امروز ظهر بردمش بخوابه. یه لحظه چشمم گرم شد اونم از

فرصت استفاده کرد که بره بازی به در اتاق

که رسید من بیدار شدم و صداش کردم

گفت آخه مامانی شما که چشمات بسته بود چطوری منو دیدی؟


من باز هم گفتم مامانا زود خبر میشن. گفت صدا اومد که فهمیدین؟

گفتم نخیر اگه کار بدی بخوای انجام بدی من خبر میشم.


با خودم فکر کردم این شاید در بعضی مواقع که

من متوجه نیستم براش بازدارنده باشه و بعضی کارهای خطرناک رو انجام نده.

انشااله.

فدات بشم که دنیات اینقدر ساده و پاکه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)