آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و امتحان زبان

1392/7/20 20:03
نویسنده : مامانی
176 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حدود ساعت 12 از آموزشگاه

با من تماس گرفتن و

گفتن ساعت 14/30 آرینایی امتحان داره.

من با عجله از شرکت برگشتم و

رفتیم برای امتحان.

شب قبل که خونه ماماجی بودیم و آرینایی کتابهاش هم

همراهش نبود تا مرور کوتاهی کنیم.


در هر صورت رفتیم. آرینا نفر اول بود تنهایی رفت تو کلاس.

امتحان شفاهی بود. من بهش گفته بودم اگه همه سوالات

خانم معلم رو درست جواب بدی، بهت یه بیست گنده میدن.

بعد از من پرسید اگه بیستش خیلی گنده باشه مثلا

اندازه خودم چطوری ببریمش خونه؟

من کلی خندیدم.

حدود یک ربع امتحان طول کشید و وقتی در باز شد آرینا

با یه برگه اومد بیرون


و گفت مامانی بیست گنده گرفتم.


مبارکت باشه مامان.

انشااله همیشه موفق و شاد باشی.

فدات بشم الهی عزیزترینم.

این هم اولین بیست زندگیت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)