آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینایی و دوست داشتن مامان

1392/4/19 11:28
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

شب که کنار تخت آرینا دراز کشیده بودم تا خوابش ببره، دیدم


داره فکر میکنه. ازش پرسیدم آرینا مامان رو دوست داری؟

گفت بعله.

پرسیدم چقدر؟

گفت: خیلی زیاد.

باز پرسیدم چرا مامانی رو خیلی زیاد دوست داری؟

دلم می خواست بدونم از نظر آرینا چی برای دوست داشتن مهمه.

همین طور که انگشتهای کوچولوشو دونه دونه باز میکرد شمرد:

آخه به من صبحونه میدی، آب بخوام بهم میدی، بهم شیر میدی.

منو اذیت نمی کنی. تازه شیپورچی منم میشی.


چند وقتیه که به من میگه شیپورچی من و خودشم خانم کوچولوی منه.

فدای اون همه محبتت بشم.

من هم بهش گفتم منم تو رو خیلی زیاد دوست دارم.

هر شب قبل از خواب می بوسمش بعد آروم بهش میگم

عاشقتم، شب بخیر، خوابای خوب ببینی.

بعد چشماشو میبنده و زود میخوابه.


خدای مهربون ازت ممنونم که

این نعمت بزرگ رو بهم دادی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)