آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و شیپورچی

1392/4/19 11:15
نویسنده : مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا هر روز صبح کارتون پسر شجاع رو میبینه

از همون روزهای اول می گفت مامانی من عاشق شیپورچیم.

من سعی کردم براش توضیح بدم که اون حیون بدیه

و تو باید کسایی رو دوست داشته باشی

که مهربونند و به همه کمک می کنن.

ولی آرینا می گفت من شیپورچی رو دوست دارم چون خیلی مهربونه

و اگه کار بدی هم میکنه بعدش معذرت خواهی میکنه.

برام جالب بود از فردای اون روز با دید آرینا کارتون رو نگاه کردم

و دیدم واقعا راست میگه و شیپورچی ذات مهربونی داره

و بعد از هر کار اشتباهش معذرت خواهی میکنه و

تازه در بعضی قسمتها هم به دیگران کمک میکنه

و عاشق بچه های کوچولو هم هست.

از این همه دقت و عمیق نگری آرینایی به وجد اومدم.


این رو می دونم که بچه ها ذات آدمها رو میبینن

و به همین دلیله که بعضی افراد با محبت فراوان هم نمی تونن

اونها رو جذب کنن ولی بعضی دیگه بدون هیچ تلاشی با بچه ها

ارتباط برقرار میکنن.

امیدوارم در آینده هم آرینایی بتونه با همین دقت دوست انتخاب کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)