آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و رودخونه

1392/4/7 23:28
نویسنده : مامانی
116 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر تصمیم گرفتیم با خاله یاسی و عمو مجتبی

بریم رودخونه کن، طرف کوهسار.


آرینا برای اولین بار بود که از نزدیک رودخونه می دید.

من هم اولین بار بود که می رفتیم اونجا.

کنار رودخونه خیلی کثیف بود. مردم

کلی آشغال و زباله ریخته بودن.


آب رودخونه هم خیلی تمیز نبود ولی آرینا

خیلی کیف کرد.


یه کم پاهاش رو تو آب کرد

و بعد هم جوجه کباب خورد و دراز کشید.

ولی انصافا هوا خوب بود من مجبور شدم تن آرینا

یه لباس آستین بلند و سویشرت کنم.

یه کم هم بارون اومد.


آرینا اینقدر بازی کرد که تمام راه برگشت رو خوابید.


به محض رسیدن به خونه هم بردمش حموم، حالش جا اومد.


اونجا همش میگفت من تو ساحل نشستم.

هر بار هم براش توضیح میدادیم که این رودخونه ست نه دریا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
7 تیر 92 23:48
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.