آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و جیشم می سوزه

1391/10/28 1:21
نویسنده : مامانی
737 بازدید
اشتراک گذاری

از حدود 2 سالگی که آرینا دچار سوزش شد و

دکتر تشخیص داد که به پمپرز حساسیت داده تا

حالا هر چند وقت یکبار میگه جیشم می سوزه

خیلی دکترای مختلف رقتیم و هر دفعه هم آزمایش

عفونت ادرار دادیم ولی خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشته

و کلا دکتر خودش معتقده که و برای جلب توجه

بیشتر تمارض میکنه

این دفعه هم روز یکشنبه حدود ساعت 7 شب

داشت بازی و بدو بدو میکرد که یکدفعه اومد و گفت مامانی

جیشم میسوزه.

من هم هر دفعه کلی میترسم و میگم خدایا

چرا این طوری میشه.http://www.sestrenka.ru/smile/pic/039.gif

 بردمش دستشویی و جیش کرد و شستمش

بعد هم براش کرم کالاندولا زدم و گفتم اگه طبق گفته دکترش خوب

نشد ببرمش بیمارستان کودکان باز آزمایش بده.

تا حدود ساعت 11  که 2 بار دیگه رفت دستشویی

گفت جیشم میسوزه ولی آخرین بار گفت که دیگه خوب شدم.

من مونده بودم که چیکار کنم.

 با خودم گفتم اگه صبح بازم

مشکل داشت می برمش آزمایش.

 

که تا شب بعد هیچ مشکلی نداشت ولی ساعت 9 شب بعد باز

گفت جیشم می سوزه.

من هم دیگه تحمل نکردم و سریع بردیمش بیمارستان کودکان

تا باز آزمایش بده.

یه خانم دکتر اونجا بود که من براش توضییح دادم که هر چند

وقت یکبار این اتفاق می افته و تا حالا 6 بار آزمایش دادیم و

مشکلی نبوده ولی باز عرض گاهی این اتفاق می افته.

خانم دکتر شروع به معاینات کرد و گفت این کوچولو زیاد شکلات

میخوره؟ این چند روز هم آرینا همش کاکائو خورده بود با بستنی

زمستونی و بستنی شکلاتی و در ضمن هم هر روز معجون میخوره

و صبحانه هم کره عسل.

گفتم بله. گفت خوب پس از همینه. اصلا هم نیاز به آزمایش نیست

چون بچه ای که عفونت ادراری داره بصورت پیوسته از سوزش ادرار

شکایت میکنه نه یه ماه خوب یه روز بد یا تو یه روز یه بار بد پنج بار خوب.

بعد هم دل درد و استفراغ و تب و خیلی علائم دیگه همراهشه.

این کوچولو چون گرمیش میکنه در بعضی نوبتها دچار سوزش ادرار میشه.

باید مایعات زیاد بخوره و شکلات کم.

من با تعجب نگاهش می کردم.

یعنی این مدت من بیخودی اینهمه استرس رو تحمل کرده بودم

یا این دکتر اشتباه میکرد. حرفاش با عقل جور در میومد.

چون بین تمام بچه های دور و برمون این تنها بچه ای هست که هر روز

بدون استثنا شیرموز معجون میخوره و تنها بچه ای هم هست که یه همچین

مشکلی داره.

خدا رو صد ها هزار بار شکر کردم

http://www.sestrenka.ru/smile/pic/026.gif 

 و آدرس مطب خانم دکتر رو گرفتم تا دیگه ببرمش پیش خودش.

بعضی وقتها یه نکات ظریفی در اتفاقات شبیه به هم وجود داره که فقط

کسایی متوجه اون میشن که خیلی دقیق هستن.

http://www.sestrenka.ru/smile/pic/031.gif

هر چه التماس کردم که حالا یه آزمایش بنویس تا خیال من راحتتر بشه

قبول نکرد و گفت شما خیلی مضطرب هستی من بدون علائم آزمایش نمیدم.

ولی حالا من برای اطمینان کامل یکبار دیگه هم آزمایش رو براش انجام میدم

انشااله وقتی جواب آزمایش خوب بود دیگه 100% مطمئن میشم که مشکل همینه.

در ضمن کلا خوردن شکلات و معجون رو هم تعطیل کردم.

 البته قابل ذکره کهاز اون روز تا حالا مشکلی نداشته

 ولی چون همیشگی نبوده هنوز نمیشه قضاوت کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)