آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و برگ درخت

1391/9/24 11:37
نویسنده : مامانی
181 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح آرینایی رو بردم پارک.

حسابی بازی کرد.

موقع برگشتن گفت میشه از این برگها

بردارم و بیارم خونه تا با هاشون بازی کنم.

من هم گفتم بله اشکالی نداره.

کلی خوشحال شد و 10 تا برگ برداشت.

تا رسید خونه اونها رو شست بعد هم اومد

و گفت مامانی با حوله شما خشکشون کردم.!!!!!!!!!

ببین چقدر تمیز شدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 12:32
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید