آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و دندانپزشکی

1391/9/18 20:00
نویسنده : مامانی
294 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اون زمین خوردن لثه آرینا کم کم خوب شد

ولی یکی از دندونهای جلو و بالای دخملی طلا شروع به تیره شدن کرده

من که خیلی نگران بودم تصمیم گرفتم روزی که ماماجی

وقت دندانپزشکی دارند آرینا رو هم ببرم تا

دکتر دندوناش رو معاینه کند.

امروز عصر ماماجی وقت دندانپزشکی داشتند.

من چون تازه از سر کار برگشته بودم تنبلی کردم

و آرینایی رو نبردم. فقط گفتم اگه ممکنه از دکتر سوال کنند

که با دندون آرینایی چه کنیم و آیا مشکلی داره یا نه؟

وقتی اومدن گفتند دکتر گفته حتما در اثر اون ضربه

به ریشه دندونش آسیب وارد شده و احتمالا باید

دندونش کشیده بشه چون اون ریشه عفونت میکند و ریشه

بقیه دندونها رو هم خراب می کنه. بعد هم گفته بوده باید دندانپزشک

اطفال ببینه چون ما اینجا کار اطفال انجام نمیدیم.

دنیا رو سرم خراب شد.

گفتم حالا چکار کنم مگه میشه

دندون بچه رو کشید و جاش خالی بشه تا دندون دائمی

در بیاد اون هم دندون جلو.

دیگه داشت گریه ام می گرفت، با بابایی تماس گرفتم و ماجرا رو تعریف کردم.

اون هم گفت اگه میشه الان ببرش دندونپزشکی اطفال ببین چی میگه؟

سریع حاضر شدم و از همون خانم دکتر آدرس یه دندونپزشک اطفال خوب

که نزدیک هم باشه رو گرفتم و سریع با یه آژانس رسوندمت مطب دکتر.

چه مطبی مثل خانه کودک تاب، سرسره و انواع جورچین و پازل

و ... اونجا بود. دیوارهاش هم مثل آکواریوم ماهی خیلی جالب بود.

آرینا هم که عاشق اینجور جاهاس رفت برای بازی.

من هم که دل توی دلم نبود.

دعا کردم که دکتر نگه باید دندونش رو بکشیم.

اکثر بچه ها با اینکه بار اول بود اومده بودند

دندونپزشکی گریه میکردند و آرینا با تعجب نگاهشون میکرد.

بالاخره نوبت ما شد. یونیت دندونپزشکی یه دایناسور سبز بود که بچه ها

باید روی پشتش دراز می کشیدن.

آرینا از در که رفت داخل برای اینکه احساس بدی نداشته باشه

سریع بردمش نزدیک سر دایناسوره و بهش گفتم

ببین دایناسور نشسته تا شما بری رو پشتش دراز بکشی تا

دندونات رو خانم دکتر معاینه کنه.

از اونجا که آرینا عاشق دایناسوره گفت سلام عزیزم.

و سریع رفت رو پشتش دراز کشید

چراغ این یونیت هم یه گل بود. البته من قبلش براش گفتم

که با اون گل توی دهانت رو میبینن.

برای خانم دکتر توضیح دادم که چه شده.

دکتر هم بعد از معاینه گفت هیچ مشکلی نداره

اگه احیانا تا 1 ماه آینده آبسه کرد یا دونه های سفید

رو لثه اش دیدید بیاریدش.

دندوناش هم سالمه . این دندون هم احتمالا کامل سیاه میشه و دوباره

سفید میشه و هیچ نیازی نیست که بهش دست بزنید و یا کاری رویش

انجام بشه.

دلم می خواست از خوشحالی داد بزنم.

خدا رو صد هزار بار شکر کردم.

آرینا هم از یونیت اومد پایین و رو به دایناسور گفت

خداحافظ عشقم.!!!!!!!!!!!!!!

خانم دکتر و دستیارش از خنده غش کردند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)