آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و ترک لیوان سوراخدار

1391/9/4 22:06
نویسنده : مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا عسلی هیچ وقت شیشه شیر نخورد

ولی از حدود یکسالگی همه چیز با لیوان سوراخدار می خورد.

و چون موقع خواب دراز کشیده می تونست باهاش شیر بخوره

خیلی دوستش داشت.

تا اینکه در جریان عروسی خاله یاسی لیوانش ترک برداشت.

اول من خیلی ناراحت شدم و رفتم براش یک لیوان جدید

خریدم ولی بعد از گذشت دو هفته پشیمون شدم و

 با خودم فکر کردم که دیگر

بزرگ شده و ٣ ساله است و خوب نیست حتی فقط

موقع خواب هم از این لیوانها استفاده کند.

به دخمل طلایی گفتم این لیوان هم شکست و گم شد

فقط همون موقع چون می خواست بخوابه بهانه گرفت که

تو لیوان بزرگا نمی تونم بخوابم و شیر بخورم.

ولی از اون به بعد موقع خواب یه لیوان شیر می خوره و می خوابه.

خدا رو شکر می ترسیدم بهش وابسته شده باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)