آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و جایزه ماماجی

1391/5/5 13:46
نویسنده : مامانی
278 بازدید
اشتراک گذاری

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن 

دیشب بعد از افطار حدود ساعت نه شب،

ماماجی به من زنگ زدند و گفتند که اگه خونه هستین می خوام برای آرینا

یه جایزه بیارم.

من هم به آرینا گفتم چون دختر خوبی هستی ماماجی برات یه جایزه خریدن.

کلی ذوق کرد.

گفت بریم بیاریم، که گفتم الان زنگ در رو می زنن و ما میریم پایین و جایزت رو می گیریم.

دمپایی پوشید و پشت در منتظر شد.

 تا زنگ زدن آیفون رو برداشت و گفت برای من جایزه آوردین.

رفتیم و تشکر کردیم و کادو رو گرفتیم.

تا رسیدیم تو خونه گفت بازش کنید. 

وقتی باز شد همون چیزی بود که دلش می خواست.

 

jack in box animation

 

میز و صندلی اتاق کودک. روش عکس انگری برد داشت و 

تمام حروف انگلیسی رو روش نوشته بود.

تا موقع خواب روش بازی کرد و کتاب خوند.

ملوس خانوم و ابزارش  maloosiii-tools.Blogfa

امروز هم از صبح که بیدار شده باهاش سرگرمه.

خدا ماماجی رو حفظ کنه

دستشون درد نکنه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)