آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و باز هم کتاب داداشی

1391/5/5 13:28
نویسنده : مامانی
265 بازدید
اشتراک گذاری

در کتاب داداشی یک قسمتی هست

که میگه:

نامه رسان آورده چند تایی نامه امروز

چه حیف که من کوچیکم نامه ندارم هنوز.

چهارشنبه شب آرینا در حال خواندن این قسمت بود

که به من گفت:

مامان چرا من کوچیکم و نامه ندارم؟

niniweblog.com

من بهش گفتم:

دوست داری نامه داشته باشی؟

گفت: بعله. ولی من که کوچیکم.

بهش گفتم: چون دختر خیلی خوبی هستی، فکر کنم فردا

نامه رسون برات نامه بیاره.

niniweblog.com

وقتی نامه بیاره مثل عکس کتاب داداشی از زیر در

میاندازه تو و صبح که بیدار بشی اونو می بینی.

یه کم فکر کرد و گفت: فردا صبح؟

گفتم: بله.

با بابایی تصمیم گرفتیم که وقتی خوابی یه نامه حاضر کنیم و

 بزاریم پشت در تا صبح اون رو بببینی.

ولی یادمون رفت.

niniweblog.com

 

فردا ظهر یه دفعه یادت افتاد و گفتی مامانی من دختر خوبی نبودم که

نامه رسون نامه نیاورد؟

niniweblog.com

 

من که تازه یادم افتاده بود گفتم:

نه چون امروز تعطیله نامه ریون رفته خونه استراحت. فردا حتما برات نامه میاره.

شب یه کارت پستال قشنگ که عکس یه موش بود

و داشت قلب ها رو می ریخت تو سبد با پاکت زرد و یه یادداشت با مضمون:

عشقم، جونم، تمام زندگی ام دوستت دارم.

آماده کردم و گذاشتم پشت در.

صبح که آرینا نامه رو دید کلی ذوق کرد و خوشحالی کرد. 

niniweblog.com

سریع گفت زنگ بزنید به ماماجی و خاله یاسی تا بگم نامه رسون

برام شناسنامه (نامه) آورده.

ظهر باهاش خوابید. همه جا با خودش بردش.

حالا هم قایمش کرده که خراب نشه.

فدات بشم که دنیات اینقدر پاک و زلاله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روژین
19 تیر 91 15:13
وای چه مامان خوش ذوقی


مرسی. ساحل جان. به پای شما که نمی رسیم بابا