آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و کالسکه

1391/1/24 11:45
نویسنده : مامانی
371 بازدید
اشتراک گذاری

 

من تا حالا برای آرینایی کالسکه نخریده بودم

چون از نه ماهگی آرینا رو سوار سه چرخه می کردم.

و تقریبا همه جا می بردم.

هر جا هم که نمی شد بغلش می کردم یا خودش راه میرفت.

ولی تازگیها دستام خیلی درد می گیره و

اصلا قدرت ندارم آرینایی رو بغل کنم.

به همین خاطر

چند روز پیش که می خواستم دنبال لباس برای جشن نامزدی

بگردم، دیدم اصلا قدرت ندارم چند ساعت هم دختری رو بغل کنم

هم لباس پرو کنم.

رفتم پاساژ جمهوری بغل شانزه لیزه و یه کالسکه

جمعشو و خیلی جمع و جور خریدم و

آرینایی رو سوارش کردم و بعد

 رفتیم خرید.

هر چند که اصلا دلم نمی خواست این کار رو انجام بدم

چون همیشه از بچه های بزرگی

که کالسکه سوار بودن و راه نمی رفتن لجم می گرفت.

ولی حالا فکر می کنم شاید مامان اونها هم دچار دست درد شده بوده.

در هر صورت آرینایی حسابی خوشحال شد.

راستی کالسکه آرینایی صورتیه. همه وسایلش نارنجیه و اونجا نتونستم

کالسکه نارنجی پیدا کنم. اشکال نداره همین که من از بغل کردن نجات پیدا کرم کافیه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازی
19 فروردین 91 13:44
سلام.من شمارو به لیست دوستای کیانا اضافه کردم اگه دوست داشتید شما هم کیانارو به دوستانتون اضافه کنید.
خدا دختر نازتو حفظ کنه.


سلام. چشم. آرینا هم دوست داره با کیانا جون دوست بشه. ممنون