آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینایی و برف

1390/11/1 23:08
نویسنده : مامانی
211 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

  امروز کلی برف اومده بود.

دیشب موقع خواب هیچ خبری نبود.

اما صبح که بیدار شدیم دیدیم همه جا پر برفه.

حدود ٢٠-٣٠ سانت برف اومده بود.

من هم به سختی رفتم سر کار.

ظهر که برگشتم هر چی خواستم خودمو راضی کنم

که هوا سرده و خسته ام، تا دیگه بیرون نرم. نشد که نشد.

بعد از ناهار، کلی لباس تن آرینایی کردم و

دوربینم برداشتمو رفتیم برف بازی.

با آرینایی آدم برفی ساختیم، تو برفا خوابیدیم. عکس گرفتیم،

تازه دنبال بازی هم کردیم.

خیلی خیلی بهمون خوش گذشت.

الان وقت ندارم تا عکسارو بذارم.

باشه برای بعدا.

یه دنیا دوست دارم عسلی طلا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ترمه
5 بهمن 90 0:26
جای مارو هم سبز کنید



ای به چشم