آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا کوچولو و اذیت مامان

1390/10/1 20:06
نویسنده : مامانی
239 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دخملی منو کلی اذیت کرد.

وقتی می ره دستشویی کلی اونجا می شینه و معطل می کنه.

دست به همه چی می زنه.

این دفعه که حدود 1 ساعت اونجا نشسته بود و من هر چی می گفتم بابا دیگه دستشویی نداری بیا بیرون.

دستشو زد به روشویی و کرد تو دهنش.

وای می خواستم خودمو بکشم.

اینقدر دندونامو بهم فشار دادم که دعواش نکنم و عصبانی نشم،

تا دو ساعت تو دهنم احساس خورده دندون می کردم.

آخرشم که حریف نشدم و دستشو زد به دمپایی و گذاشت دهنش زدم رو دستش.

کلی بهش برخورد و گریه کرد.

خیلی دلم سوخت و عذاب وجدان گرفتم ولی آخه بابا مگه اعصاب یه آدم چقدر کشش داره. 

آرینایی مامان ازت معذرت می خوام.

 

البته بعدش ازت معذرت خواهی کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)