آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و حواس جمع

1390/7/15 15:39
نویسنده : مامانی
261 بازدید
اشتراک گذاری

همون روزی که آرینا به پوشک حساسیت داد. تقریبا نیم ساعت قبل

من صداش کردم و نشستم روی دوپا که همقدش بشم.

بعد دستای کوچولوشو گرفتم

و گفتم که مامان 3 روزه سر کار نرفته و امروز قراره عزیز جون بیاد و شما رو نگه داره

تا من فردا صبح برم سر کار. تو باید پیش عزیز بمونی.

زل زد تو چشمهام و گفت:

باشه. بعد از نیم ساعت هم که نوشتم چی شد.

طفلک عزیز از راه دور اومد و منم به خاطر مشکل آرینا نرفتم سر کار.

ولی این دخمل شیطونکی تا می شنید که من می خوام برم سرکار

شروع به گریه می کرد که جیشم می سوزه.مهراد

باباییش گفت:

بابا این فسقلی خیلی زرنگه. داره تمارض می کنه.

ازش پرسیدم عزیز چرا اومده خونه ما؟

آرینا هم گفت: اومده منو بغل کنه که شما بری سرکار.

اینم بگم که آرینا به خاطر وجود مهمون در خانه و استفاده از اتاق آرینا برای خواب،

یکهفته بود که شب پیش من می خوابید و دلیل همه وابستگی هام

همین بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
15 مهر 90 16:44
نی نی ناز کوچک
روز کودک مبارک

لحظه لحظه ی زندگی تون پر از شادی و خنده
و ذره ذره ی وجودتون سرشار از عشق و محبت



سلام. طاها کوچولو روز شما هم مبارک عزیزم.
مامان پریا
17 مهر 90 19:26
زآستان رضا سرخط امان دارم
رخ نیاز بر این پاک آستان دارم
اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل
همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم
ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم
درین چمن به صد امید آشیان دارم

ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد.

حضورتون در وبلاگ دخترم باعث خوشحالیمون می شه



سلام. ممنونم. ما هم به شما سر میزنیم.