آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و آموزش دستشویی رفتن

1390/7/15 12:24
نویسنده : مامانی
249 بازدید
اشتراک گذاری

وای نمی دونید چی به سر من اومد.Smiley

من برای اینکه دخمل نازم        رو راحت تر از پوشک بگیرم،

براش پمپرز شورتی گرفتم به خیال خودم که مارک خوبیه

و استفادش هم راحته.

اما آرینای مامان بهش حساسیت داد .Smiley

البته قضیه به این راحتی هم نبود.

روز پنجم از حدود ساعت 3 بعدازظهر شروع به گریه و بی تابی کرد.

و گفت که نمی تونه دستشویی کنهشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

من که حسابی ترسیده بودم دو ساعت صبر کردم

گفتم شاید داره بازی در می یاره ولی طفلی اصلا نمی تونست دستشویی کنه

سریع بردمش دکتر، دکتر خودش نبود به همین دلیل بردمش پیش

یک دکتری که معرفی کرده بودند. بعد از 1 ساعت معطلی (با توجه به شرایط عسل من)

بچه رو دید و گفت عفونت ادراری داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من داشتم سکته می کردم.Smiley   گفتم من خیلی به این موضوع حساسم ،تازه

دارم از پوشک می گیرمش اون مال بچه ای که دیر به دیر عوض می شه.

گفت یه آزمایش عفونت ادراری بده و شروع کن به دادن آنتی بیوتیک.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

من که حسابی ترسیده بودم و عصبانی شده بودم

آرینا عسلی رو سریع بردم بیمارستان کودکان تهران تو طالقانی کاری که از اول باید می کردم.

اونجا دکتر سریع ویزیت کرد و  گفت احتمال اینکه عفونت داشته باشه کمه ولی برای اطمینان

 یه تست بده و نوشت اورژانسی.

گفت یه تست یکساعته است و بگو جواب سه روزش رو هم می خوای.

 اگه مشکل داشت بعد از تست یکساعته دارو رو شروع کن و گفت احتمالا ادرار مجراشو

سوزانده و مشکلی نیست و یک کرم هم نوشت که برای رفع سوزش بزنم.

واقعا هر وقت دکترش نبوده تا حالا من برمش بیمارستان کودکان فوری جواب گرفتم.

خدایی دکتراش عالین.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

چه درد سر بدم من مردم و زنده شدم تا جواب آزمایش اومد و دیدم

خدارو شکر مشکل نداره.

بعد از استفاده از اون کرم آرینا آرومتر شد.

فرداش که دکتر خودش اومد باهاش تلفنی صحبت کردم و گفت

مشکلی نیست و احتمالا به پوشک جدید حساسیت داده و روزی دو تا سه

بار تو لگن آبگرم بشینه و آب جریان داشته باشه تا التهابش بهتر بشه.

ولی من اصلا فکر نمی کردم که مارک پمپرز هم حساسیت بده!!!!!!!!!!!!!!!

بالاخره این موضوع هم گذشت ولی من هزار بار مردم و زنده شدم.

آرینای مامان انشاالله همیشه سالم باشی و حتی یه آخ کوچولو هم نگی. چون مامان میمیره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پریا
15 مهر 90 12:14
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.o? ? .******
……O ? *
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°

مادر یعنی=عشق
مادر یعنی=زندگی
مادر یعنی=تلاطم امواج خروشان زندگی
مادر یعنی=نوازش
مادر یعنی=شمع
مادر یعنی=سکوت
مادر یعنی=پروانه
مادر یعنی=...




سلام. و خیلی ممنون از لطفتون.