آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

دخملی و تعیین جنسیت نی نی

1395/10/12 10:17
نویسنده : مامانی
265 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قرار بود بریم سونو سلامت نی نی و

میگفتن که نی نی چیه.

رفتیم و کلی هم معطل شدیم.

اولین بار بود که سونوگرافی رو میدیدی.

خیلی برات هیجان انگیز بود.

هر چند که اصلا سر درنیاوردی.

گوشهات رو تیز کرده بودی تا ببینی میگه دختره یا پسره.

خانم دکتر گفت بچه پسره.

حسابی دمق شدی.

وقتی اومدیم بیرون زدی زیر گریه که چرا پسره من میخواستم خواهر باشه.

کلی باهات صحبت کردیم و گفتیم خدا رو شکر که سالمه.

یه داداشی داشته باشی خیلی خوبه. هر کی بهت

حرف بزنه میاد پوست از سرش میکنه  و.....

یه دفعه گفتی ولی برادرا میزارن و میرن من بازم تنها میشم

مثل شما و دایی آرش.متفکر

من همین طور هاج و واج موندم که چی بگم عجب حواست جمعه فسقلی.

منم گفتم خب تو هم باهاش برو هر جا رفت. اینجوری

نه تو تنهایی نه اون.

من شرط رو باختمگیج

تو هم زرنگی کردی و لحظه آخر موضعت رو تغییر دادی

و رفتی تو گروه پسر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)