آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

دخملی و مدرسه جدید

1395/3/17 17:32
نویسنده : مامانی
152 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح رفتیم مدرسه جدید تا برگه سنجش رو برات بگیرم.

آخه امسال کلاس اولی هستی عشقم.

تاریخ 22 خرداد باید بریم برای سنجش.

مدرسه جدید خیلی با قبلی فرق میکنه.

اونجا کلی نقاشی رو دیوارهاش بود.

ولی اینجا چون مجتمع هست اصلا نقاشی نداره.

بعدشم چون دولتیع ساختمون قدیمی و رنگ و رو رفته ای داره.

ولی در عوض تا دلت بخواد بزرگه.

دلم شور میزنه خداکنه مدرسه خوبی باشه.

به امید روزهای خوش آمدن بابانوئل و جشنهای کریسمس میمونیم.

چون اینجا مدرسه اقلیتهای مذهبیه.

خود من هم اینطور مدرسه ای رفتم و خاطرات خوبی ازش دارم.

همه تلاش من و بابایی برای اینه که تو شاد و

خوشحال و موفق و سربلند باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)