آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

چند تا هدیه برای دخملی

1394/10/22 10:34
نویسنده : مامانی
131 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با یاسی رفتم بازار تا برای تولد رادین

هدیه بخریم.

ممن هم چند تا هدیه برات خریدم که با دیدنشون

حسابی خوشحال شدی.

چند روز قبل بعد از مدرسه بهم گفتی مامانی

نمیشه من یه جور قاشق و چنگال همیشه ببرم.

گفتم مگه ما چند مدل قاشق و چنگال داریم؟

گفتی یه قاشقی که فقط برای من باشه.

آخه بچه ها قاشق و چنگالایی داران که سرشون عروسکیه

و فقط برای خودشونه.

تازه متوجه شدم چی میخوای.

گفتم باشه اگر جایی دیدم حتما برات میخرم.

دیروز تو بازار پیدا کردم.

بعد هم چشمم به بووو خورد.

شخصیت کارتون home . واقعا دوسش داری.

Image result for ‫کارتون home‬‎

بعد هم یه مینی موس کوچولو که حسابی دنبالش بودی.

Image result for ‫عروسک میکی موس‬‎

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)