آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

دخملی و پول تو جیبی

1394/10/14 18:41
نویسنده : مامانی
182 بازدید
اشتراک گذاری

از پنج شنبه قرار شد پول تو جیبی بصورت هفتگی بگیری

36_2_50.gif

هفته ای ده هزار تومن و هر طور که دوست داشتی خرجش کنی و یا

پس اندازش کنی. من و بابایی هم تقریبا دیگه برات خرده ریز نمی خریم.

دیروز که رفتیم کلاس زبان طبق معمول یه سر رفتی کتابشهر

ماژیک پفی میخواستی. از من پرسیدی میتونم  بخرم

گفتم نه.  پولت ده هزار تومنه و اینها شانزده هزار تومن.

باید صبر کنی تا آخر هفته و دوباره پول تو جیبی بگیری

تا پولت برای خرید برسه.

کمی من من کردی و گفتی نمیشه بقیه اش رو شما بدین؟

گفتم نه ما قرار گذاشتیم.

قبول کردی و اومدی.

خوشحالم که کم کم داری مدیریت مالی رو هم یاد میگیری.

1193378426-424.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)