آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

ـرینا و گودزیلا

1393/1/16 22:28
نویسنده : مامانی
206 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با دخملی رفتیم هایپر تا یکم

خرید کنیم. ولی یه اتفاق بد افتاد.استرس

وقتی آرینا که داشت راه میومد و یکم از من فاصله داشت

و طبق معمول حواسش به جلوش نبود، محکم خورد به

یه آقایی که چمدون تو بغلش بود و

نقش بر زمین شد.

البته از اونجا که یکم کولی تشریف دارن ایشون، زد زیر گریه و

من دیدم که روی گونه اش که خورده به زمین کبود شد.

گریه

اول ترسیدم که نکنه خدای نکرده سرش خورده باشه زمین.

ولی خودش گفت که نه فقط لپم خورد به زمین.

خلاصه چه دردسر بدم یه نیم ساعتی گریه کرد

و بعد با خرید کتاب و مدادرنگی یادش رفت.

الان یه گردی به اندازه سکه روی گونه اش کبوده.

به خیر گذشت.ولی خیلی حالمون گرفته شد.

الهی بمیرم که صورتت اینطوری شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بنيتا
17 فروردین 93 0:34
سلام ،وبتون خيلى زيباست ،يه سوال داشتم ،شما كه اينقدر صفحه هاى وبتون زياده حذف نميشه؟اخه من با اينكه پستهاى زيادى ندارم ،وقتى ٧صفحه تموم شد وبايد ميرفت صفحه بعد ،اين اتفاق نيفتاد و پست اولم حذف شد ،اگه بتونى كمكم كنى ممنون ميشم
الهه مامان مبین
18 فروردین 93 2:15
سلام . ای جونم خوشگل خاله . خدا رو شکر به خیری گذشت عزیزم . هزار تا بووووووووووووووووووس برای آرینا و مامانی نازنینش
❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
18 فروردین 93 15:31
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد
ی مامان منتظر
19 فروردین 93 23:44
سلام دوست عزیز ممنون از وقتی ک گذاشتی بخیع غیر جذبی رو انتخاب کردم چون ریسکش کمتره اخه شنیدم جذبی ها بگیر نگیر داره و ممکنه پوست یکی قبول نکنه... و بی حسی رو هم واسه مزایایی که داشت انتخاب کردم در پناه حق باشی هم خودت و هم خانواده محترمت