آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و اذیت مامان

1392/11/29 23:34
نویسنده : مامانی
199 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آرینا کلی منو حرص داد.

می خواستم خودم رو از دستش بکشم.کلافه

از صبح هر چی دادم بخوره تو دهنش نگه میداشت.

البته این کاره همیششه ولی امروز دیگه منو به مرز جنون رسوند.

اینقدر یه لقمه رو میجوه که خودش حل بشه و بره پایین.

اگر تعداد جویدنهاش رو بشمریم شاید به 50 بار برسه.

ولی امروز نمیجوید نگهداشته بود تو دهنش.منتظر

میگفتم دیگه نمی خوای میگفت چرا بازم ناهار می خوام.

آخرش هم اونی که نباید بشه شد.

من از کوره در رفتم و باهاش دعوا کردم و سرش داد زدم.

اونم زد زیر گریه و کلی بیشتر اعصاب منو خرد کرد.

niniweblog.com

بالاخره رفت خوابید.

عصر که باباش اومد براش تعریف کرد که چکاری کرده و

 قول داد که دیگه تکرار نشه.

niniweblog.com

منم که هر روز آبمیوه اش رو با قاشق بهش میدادم، امروز گفتم

باید خودت با لیوان بخوری. دیگه من با قاشق بهت نمیدم.

ولی خودمونیم ها از ترسش که نکنه دوباره دعوامون بشه همه

آب پرتقال رو برای اولین بار تو زندگیش بدون نی و

قاشق و کمک من خورد و لیوانش رو پس آورد.

niniweblog.com

مردم بابا تا کی غذا بذارم دهنش.

همه مسخره میکنن و میگن فردا شام عروسیش رو هم من باید بذارم دهنش.

بالاخره امروز کودتا کردم.

شام رو هم کشیدم گذاشتم جلوش.

نصفش رو خودش خورد بقیه اش رو هم من بهش دادم.

حالا کم کم اون رو هم قطع میکنم تا خودش بخوره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه مامان مبین
30 بهمن 92 3:26
ای جونم خاله ... امان از دست این مامانا که اینقدر حرص بچه هامون رو میخوریم... دیگه چه میشه کرد دوست خوبم .. ولی روش خوبی رو پیش گرفتین ... توی کتاب روانشناسی خوندم که همه بچه ها تموم کارهای مادرها رو حس میکنند ... اگه بدونن که یه کاری واقعا قانونه حتما انجامش میدن . موفق باشی خیلی ممنون مامانی مهربون.
ساناز
4 اسفند 92 20:41
چه بامزه مگه دختر نازتون 4 سالش نيست پس چرا هنوز با ني ميخوره و شما غذا ميدي بهش فكر كنم خيلي نازنازي باشه نازنين جان من كه 1 سالشه ميدم خودش اصلا حوصله غذا دادن ندارم البته پسر منم كه زوري ميخوره اشكمم در آورده .. خوشحال ميشم بهم سر بزني