آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و هدیه بابایی

1392/7/30 18:10
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالیه که آرینایی تولد رو به

معنی واقعی درک میکنه و همش منتظر روز تولدشه.


به همین دلیل باباییش هم که قصد داشت پول بهش

هدیه بده، با دیدن شوق و ذوق آرینایی

و صحبت مدامش در مورد روز تولد و کیک و شمعهاش،

من رو مامور خرید یک هدیه جذاب برای دخملی کرد.

من هم بعد از کلی فکر و گشتن تصمیم گرفتم براش

baby born  بخرم.

Baby_Born

تولد امسال دخملی حسابی خرج رو دستمون گذاشت.

انشااله هزار ساله بشی عسل مامان.

به احتمال زیاد 5 شنبه تولد بگیریم.


ولی خدایی خیلی دختر خوبیه با هم رفتیم اسباب بازی فروشی

و عروسک رو انتخاب کرد بعد من گفتم الان نمی تونم بخرم

و با خاله یاسی برو یه گشتی بزن. گفت باشه مامانی.

بعد از دست به سر کردنش

برگشتم و همون عروسک رو خریدم.

مغازه دار کادوش کرد و آوردم، تمام طول مسیر تا ماشین

دستم بود ولی اصلا نپرسید که

مامان این کادو چیه؟ مال کیه؟ بازش کنید ببینم.

عاشق این رفتارشم. امکان نداره چیزی رو بخواد و من بگم نمیشه بخرم و

حتی یکبار هم اصرار کنه که نه من می خوام.

من عاشقتم آرینایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماماجی
1 آبان 92 23:12
سلام عزیزم خدارا شکر میکنم که دختر خوبی به من داده و یک دعای ناب از ته دلم تقدیم میکنم به کسی که جنسش کیمیاست مهرش با صفاست حسابش از همه دخترا جداست زنده باد دختری که مثل طلاست لبخند زدی و به دنیا امدی اسمان ابی شد شبهای قشنگ مهتابی شد ارینایی تولدت مبارک عزیزمبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس








ممنون مامان جون عزیزم.
مامانی درسا
2 آبان 92 0:43
عزیزم تولدت مبارک انشاالله در این شب عزیز که عید بزرگ تموم شیعیان هست ..... بهترینها برات رقم بخوره ....... همیشه سلامت باشی


ممنونم. انشااله شما و خانواده هم در پناه خدا سلامت و شاد باشید.