آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و ویروس

1392/6/21 22:03
نویسنده : مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

جلسه قبل که آرینایی رو برده بودم کلاس زبان.

مامان یکی از بچه ها گفت که کف دست  و پای

پسرم جوش زده و حالا پوست پوست شده، تو نوبت دکتر

بودیم که واینستاد و گفت من می خوام برم کلاس.

عصر فردای اون روز آرینا گفت که گلوم درد میکند.

گفتم وای خدا باز سرما خورد.

بهش دارو دادم تا فردا ببرمش دکتر.

ولی فرداش بهتر بود. فقط وقتی می خوابید می گفت

گلوم درد میکنه.


عصر بردیمش دکتر. دکتر گفت نه سرما نخورده این یه بیماری ویروسیه

که بچه ها تو این سن می گیرن.

روی لوزه ش چند تا تاول ریز زده و همونا باعث درد میشه.

احتمال داره که روی دستها و بدنش هم بزنه.

ولی خیلی ریز هستن و با پوسته پوسته شدن خوب میشن.

یه تب خفیف هم داره.

خدا رو شکر که نیاز یه آنتی بیوتیک نبود.

آخه من اصلا دلم نمی خواد که آرینایی راه بیراه دارو بخوره.

داروی خاصی هم نداشت.

خدا رو شکر فقط سه تا دونه زد دو تا کوچولو  روی شونه

و یه دونه روی پلک که همه چند ساعته محو شدن و

کار به پوسته پوسته شدن نرسید.


امان از دست این مامانا که بدون توجه به بیماری بچه

میارنش کلاس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی امینی
28 فروردین 93 2:46
باسلام قبل از هر اقدامی برای آموزش زبان دوم به کودکان زیر شش سال به شما توصیه می کنم که حتما به این دو جا نگاهی بیاندازید: https://www.facebook.com/dozabaneh و: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=534836