آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

روزت مبارک آرینایی

1392/6/15 0:07
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ولادت حضرت معصومه و روز دختره.

روزت مبارک خانوم طلای مامان

دلتنگی های من، بی قراری های دل من،


تویی تمام وجود من

«دوستت دارم» هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

 من جانم را برای شنیدنش

 کنار گذاشته ام!

 

اين فرشته ساده است و خط خطي ست


سر به زير و يك كمي خجالتي ست


بوي سيب مي دهد ‏‏، لباس او


دامنش حرير سبز و صورتي ست


گوشواره هايش از ستاره است


تاجش از شهاب سنگ قيمتي ست


سرمه هاي نقطه چين چشم هاش


ريزه هايي از طلاست‏‏‏ ، زينتي ست


تكه اي بهشت توي دستش است


خنده هاي كوچكش قيامتي ست


دشمني هميشه در كمين اوست


دشمنش، بد و حسود و لعنتي ست


هاج و واج مانده روي اين زمين


او فرشته اي غريب و پاپتي ست


اين فرشته راستش خود تويي


قصه فرشته ات حكايتي ست

 

" نظر آهاری "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)