آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و مسافرت کیش

1392/6/10 23:14
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

از چهار شنبه صبح تا شنبه من و آرینا با

ماماجی و خاله یاسی رفته بودیم کیش.


خیلی خیلی به آرینا خوش گذشت.

هم کلی خرید کرد و هم کلی بازی.

تازه هر چی هم که اینجا ممنوع بود اونجا خورد.

از پفک هندی گرفته تا اسمارتیز m&m و انواع شکلات و

چیپس و ... .

کنسرت بردیمش کلی رقصید.


اینقدر بهش خوش گذشته بود که وقتی برگشتیم و

رسیدیم دم در خونه

نمی اومد تو و میگفت چرا اومدیم

من میخوام تو کیش بمونم.


تو پرواز ماماجی به مهماندار گفتن که میشه آرینا بره کابین خلبان؟

و آرینایی رفت

تو کابین خلبان و باهاش عکس گرفت.

وقتی اومد گفت: مامانی خلبان به من گفت میای به من کمک بدی؟

منم گفتم نه من هنوز کوچولوام نمی تونم.

خیلی براش هیجان انگیز بود.

یه لیوان هم شکلات هدیه گرفت و اومد.

عکسهاش تو دوربین خاله یاسیه.

وقتی آورد حتما میذارم.

راستی آرینا تا حالا هتل نرفته بود و براش خیلی جالب بود.

ولی منو کشت اینقدر که گفتم تو اتاق دمپایی بپوش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماماجی
13 شهریور 92 17:21
وقتی تو امدی بهار اومد سبزه وگل در امد مامان و بابا رها شدن از غم ماماجی از تنهایی در امد خاله یاسی خوشحال و خندان اومد


ماماجی هم عجب شعرهایی میگن. به به . بوس بوس
ماماجی
13 شهریور 92 17:25
از سه شنبه تا حالا منتظر م بیایی ای گل زیبای من خونه پر میشه از خنده هات بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس هزارتا

ما هم دلمون براتون تنگ شده بود.