آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و کلاس زبان 2

1392/5/28 18:30
نویسنده : مامانی
174 بازدید
اشتراک گذاری

ما روز یکشنبه با کلی ذوق و شوق حاضر شدیم

و رفتیم کلاس زبان.


آرینا که همش میگفت چرا نمی رسیم.

وقتی رسیدیم حدود ساعت 10/30 بود ولی مثل اینکه

ساعت کلاس یه کوچولو تغییر کرده بود و 11 قرار بود شرع بشه.

ما هم تصمیم گرفتیم تو این فاصله بریم و کتابهای آرینا

رو بخریم تا سرگرم بشه.

خیلی از کتابهاش خوشش اومد. این کتاب کار در کلاسشه.

بالاخره ساعت 11 شد و من بردمش تو کلاس.

3 تا کوچولوی دیگه هم اومده بودن که همسن و سال آرینایی بودن.

یه چند دقیقه ای که از کلاس گذشته بود صدای آرینا رو شنیدم که

به معلمشون گفت مامانم رو صدا کنید بیاد.

بعد هم با گریه اومد بیرون.

حالا گریه نکن و کلی بکن.


 

خیلی با آرامش باهاش صحبت کردم و براش توضییح دادم

که من اینجا پشت درم. دل کوچولوش قرار نداشت و

از اضطراب جدایی، میگفت من کلاس زبان نمی خوام و بریم.

حدود یک ربع باهاش صحبت کردم و تو بغلم گرفتمش تا

احساس امنیت کنه. بهش گفتم برو تو کلاس و

هر وقت خواستی بیا منو پشت در ببین.

از کلاس صدای موسیقی و دست بچه ها که اومد

آرومتر شد. پوستم کنده شد تا راضی شد دوباره برگرده تو کلاس.


من هم در کلاس رو نیمه باز گذاشتم و هر 10 دقیقه یه بار

سرک کشیدم داخل کلاس و با لبخد براش چشمک زدم.یعنی

من همین جا پشت درم خیالت راحت.


بعد از  نیم ساعت سرک کشیدن هر 20 دقیقه انجام دادم.

آنتراک که شد دوید بیرون گفت بچه ها دارن خوراکی میخورن من

به خانم معلم گفتم میرم پیش مامانم. ولی خیلی خوشحال بود.

یه شیر پاکتی خورد و یه دستشویی هم رفت و باز خودش

برگشت تو کلاس.


خدا رو شکر خیلی خیلی خوشحالم که موفق شدیم.

حالا هم منتظره فردا بشه و بره کلاس.

همش داره زبان تمرین میکنه و تکلیف هاشم انجام داده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)