آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و سر درد

1392/4/28 20:35
نویسنده : مامانی
143 بازدید
اشتراک گذاری

از دیشب احساس می کردم آرینایی بدنش گرمه

ولی چون گه گاهی این احساس رو داشتم فکر کردم

اشتباه میکنم و به دلیل گرمای هواست.

بالاخره امروز صبح آرینایی گفت سرم درد میکنه.

من باور نمی کردم که بچه تو این سن سر درد بگیره.

با خودم فکر کردم چون من و خاله یاسی و ماماجی میگرن داریم

و زیاد در این مورد صحبت میکنیم و همین طور دیروز عصر

با یاسی داشتم در مورد یه کرم که خیلی موثره صحبت میکردیم، آرینا

هم جو گیر شده و این رو میگه.

تا حدود ظهر به حرفاش محل ندادم و گفتم بچه ها سر درد نمی شن.


ولی می دیدم که آرینا همش دستش به سرشه و هنوز بدنش گرمه.


درجه هم که میگذاشتم حدود 37.3 بود تا ساعت 3 دیدم درجه 37.6 تا 37.8

رو نشون میده. سریع بهش استامینوفن دادم و ساعت 4.5 رفتیم بیمارستان کودکان.


اونجا دکتر بعد از معاینه گفت که خدا رو شکر یه ویروس خیلی خیلی خفیف گرفته و

فقط استامینوفن و دیفن هیدرامین بهش بده و مشکلی نیست و واقعا سر درد داره

بعضی ویروسها در بچه ها این طوری بروز میکنن. ولی با استامینوفن خوب میشه.

الهی بمیرم من که تو سر درد بگیری.

درد و بلات به جون مامان.


انشااله این اولین و آخرین سر درد باشه و همیشه سلامت باشی.

الان هم خدا رو شکر خوبه و داره بازی میکنه


و تب هم نداره البته چون دارو میخوره.

خدا کنه زود زود خوب بشی و حالت بد نشه.

دورت بگردم خانوم کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)