آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و مسافرت ماماجی

1392/4/13 19:51
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

آرینایی حسابی دلش برای ماماجی تنگ شده.

چون آرینایی خیلی مغروره و خیلی کم پیش میاد که به کسی

بگه دلم برات تنگ شده.

ولی هر وقت ماماجی تماس میگیرن بهشون میگه

ماماجی دلم براتون تنگ شده پس کی میاین.

به من هم میگه تا ماماجی نیومدن نرو سرکار.

منو بذار پیش ماماجی بعد برو. آخه من فقط با ماماجی و شما

صبحونه می خورم.


ماماجی هم حسابی دلشون تنگ شده و

انشااله 18 روز دیگه بر میگردن.

شمارش معکوس شروع شد آرینایی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا مو فرفری
14 تیر 92 15:38
تا چشم روی هم بذارین این 18 روز می گذره و ماماجی میاد پیشتون.سلام من رو به ماماجی برسونید.
دوست گلم محبت کردین که به آرینا رای دادین .ایشااله جبران کنم.


مرسی عزیزم. خواهش می کنم کاری نکردم. موفق باشید.