آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و پازل 70 قطعه ای

1392/2/18 20:30
نویسنده : مامانی
180 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا رکورد درست کردن پازلش رو شکست

امروز پازل 70 تکه ای بدون قاب رو تنهایی درست کرد.


امروز من رفتم نمایشگاه کتاب تا براش کمی

خرید کنم. کتابها اصلا کیفیت قبل رو نداشت

و 80% اونها هیچ هدف و تفکری پشتش نبود


و انتخاب کتاب مناسب به دلیل کمبود آن سخت بود

من دو تا کتاب کلاژ، دو تا کتاب هوش، دو تا کتاب دورا(حل معما)

3 تا کتاب من می توانم شجاع باشم، صبور باشم و اشتباه کنم

و همچنین پازل 70 قطعه ای، کاغد رنگی و کتاب باب اسفنجی

رو براش خریدم.

ولی همه رو بهش ندادم. چون به نظر من

 براش چند روز ذوق کردن بهتر از یک روز ذوق کردنه

و زیاده خواه هم نمیشه و همیشه توقع چندین کادو با هم  رو نداره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آنیتا
20 اردیبهشت 92 16:31
خریداش مبارکش باشه.قراره مثل خودت شاگرد اول باشه.یادته چقدر کوچولو بودیم و دنیامون بچه گونه.یاد کلاس خانم ریما بخیر.خانوم اگنس.
بابا یه روز بیا خونه امون روی گل دخترتو از نزدیک ببینم.خودتم که دیگه نگو.


ممنون. چشم عزیزم. واقعا چه روزایی بود. شما هم با شازده کوچولو تشریف بیارید.