آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و شیر پاکتی و پیشی

1392/2/13 10:14
نویسنده : مامانی
183 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ساعت 11 آرینا رو بردیم پارک.

خیلی براش جالب بود.

همش میگفت: دیر وقت شب اومدیم پارک.

یه کوچولوی دیگه هم تو پارک بود

که نمی خواست بره و آرینا میگفت این نی نی چرا جیغ میزنه به هوا.


خب یه کم بازی کردی باید بری دیگه.

من یه شیر کوچیک براش برده بودم که به قول خودش

شیر نی ای.

یه مقدارش رو خورد و گذاشت کنار ما رو صندلی و رفت بازی.

همون موقع یه پیشی ملوس اومد کنار ما.

من شروع کردم به ناز کردنش و اونم خودش رو لوس میکرد.


آرینا هم یه سر خورد و دوید و اومد اونم با من همراه شد.


یه کم از شیر آرینا رو ریختم رو یه برگ تا بخوره.


پیشی خیلی خوشش اومد ولی آرینا سریع گفت

مامانی شیرم رو بده می خوام بخورم.

من و بابایی کلی خندیدیم.

آخه این دخملی از هر چی بگذره از شیر نمی گذره حتی برای پیشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)