آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و لالایی

1390/6/3 16:24
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

آرینای مامان، تو یکسالگی فقط با شعر گل گلدون می خوابی.

گل گلدون من شکسته در باد

 

تو بیا تا دلم نکرده فریاد

گل شب بو دیگه شب بو نمی ده

کی گل شب بو رو از شاخه چیده

niniweblog.com

niniweblog.com

گوشه آسمون پر رنگین کمون

niniweblog.com

من مثله رودخونه تو مثله دریا

اگه باد از سر زلف تو نگذره

من می رم گم می شم تو جنگل خوابniniweblog.com

گل گلدون من ماه ایوون من

از تو تنها شدم چو ماهی از آب

تو که دست تکون می دی

niniweblog.com

به ستاره جون می دی

می شکفه گل از گل باغ

وقتی که ماتم می یاد دو ستاره کم می یاد

می سوزه شقایق از داغ

گل گلدون من ماه ایوون من

از تو تنها شدم چو ماهی از آب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)