آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و خرید کفش

1392/1/28 20:20
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز آرینا رو با خاله یاسی بردیم سرزمین عجایب.

به آرینا خیلی خوش گذشت.

ولی دیگه نمی برمش.

80% دستگاهها خراب بودن. کارت می کشیدیم کار نمی کردند.

خیلی گرونشون کردن. قیمت هر دستگاهی به طور متوسط از 2500 تومن به بالا بود.

 بعد از بازی گفتم بریم براش کتونی بگیرم.


چون وقتی میره پارک خیلی لازمشه.

تو یه مغازه یه کفش پوما دیدیم که خیلی قشنگ بود.

رفتیم داخل شماره 25 که نارنجی زرد بود رو پاش کردیم گفت خوبه.

یاسی گفت مشکی رو هم امتحان کن چون با تمام لباسها ست میشه.

به مغازه دار گفتم شماره 25 مشکی رو هم لطفا بدید تا امتحان کنیم.

اون رو که پاش کردیم یه کم که راه رفت پرسیدم خوبه اذیتت نمی کنه؟

گفت بله. خوبه. گفتم یه کم دیگه هم راه برو

چون اگه بخریم و اذیتت کنه  دیگه پس نمیگرن.

بعد دوباره پرسیدم کدوم اذیتت میکنه. گفت این پا  و این پا.( هر دو پا)


گفتم شماره 26 رو آوردن پاش کردم گفت این هم اذیت میکنه.

هیچی رفتیم سرکار. میگفت من نارنجی رو می خوام.

ولی میگفت پامم اذیت میکنه. من که گیج شده بودم.

یاسی هم می خندید.

آخر نخریدیم و اومدیم بیرون.

چون سایز پاش الان 25 . ولی 26 رو هم میگفت اذیت میکنه

در صورتیکه به نظر من یه مقدار هم براش بزرگ بود.


شاید روی پاش رو اذیت میکرده ولی نه میگفت شست پام رو میزنه.

چطور ممکنه من دست زدم جلو کفش چند میلیمتری خالی بود.

آخ از دست این کوچمولی ها. بعضی وقتا فهمیدن حرفهاشون چه سخته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)