آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و کابوس

1392/1/25 12:14
نویسنده : مامانی
164 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی طلا دیشب خواب بد دید.

حدود ساعت 6 صبح بیدار شد و

توی تختش وایساد و با صدای بلند

و هیجان گفت: مامانی کائوس (کابوس) دیدم.


من پرسیدم چی دیدی عزیزم؟

آرینا با همون حالت گفت: خواب دیدم با پتو قهر (غرق)

شدم شما هم داری می دویی میای.

گفتم: اشکال نداره اونا خواب بود میخوای بیای پیش من بخوابی.

گفت: بله. اومد پیش من دراز کشید.

دیدم نمی خوابه. نازش کردم و پرسیدم چرا نمی خوابی قشنگم.

گفت مامانی خوابم میاد به فکرم میترسم.

گفتم به خرگوشی فکر کن که خرسی رو انداخت تو تله و قاه قاه می خندید.

(کتاب مورد علاقه اش) گفت باشه. ولی باز هم نخوابید.

گفت می خوام برم تو تخت خودم بخوابم.

من هم بهش گفتم اون پتویی که خوابش رو دیدی بنداز پایین و

پتوی خرسی رو بکش روت.

بعد از چند دقیقه خوابش برد.


دلایل این کابوس به نظر من:

1- وقتی میبرمش حموم سرش رو میبره زیر دوش و بازی میکنه و

میگه مامانی من قهر (غرق) شدم منو نجات بده و کلی میخنده.


2- اصولا عادت داره بدون پتو می خوابه. اون شب پتو پیچیده بود دورش

و احتمالا گرمش شده بوده و کلافه شده بوده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دخترم 88
25 فروردین 92 12:37
ای جونم