آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و می دونم

1391/12/4 19:40
نویسنده : مامانی
146 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه عصر که داشتیم از خونه ماماجی برمیگشتیم

با آرینا رفتیم پارک و حسابی دویدیم و

بازی کردیم. خیلی بهمون خوش گذشت.

من دیدم که آرینا انگار در اثر دویدن

تشنه شده، جیبهامو گشتم و دیدم یه 500 تومنی

دارم( کیف پولم تو ماشین بود و دور پارک شده بود)

گفتم خب برای خرید یه آب معدنی کوچیک کافیه.

رفتیم سوپر روبروی پارک و یه آب معدنی برداشتم تا حساب کنم

در همین لحظه آرینا چشمش به کیکهای خرسی افتاد

و گفت: ااااااا مامان از این کیکها که خاله یاسی

دوست داره. گفتم: بله مامانی ولی من پول همرام نیست

کیف پولم تو ماشینه.

آرینا گفت آره میدونم مامان.

یه جوری گفت که صاحب مغازه فکر کرد ما همیشه

برای همین بهونه رو برای بچه میاریم.

آخه دخملی کی شده چیزی بخوای و ما این جواب رو بدیم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)