آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و فلش کارت

1391/11/24 17:40
نویسنده : مامانی
177 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز همکارم برای آرینا یک بسته فلش کارت

آموزش انگلیسی خریده بود که پشتش هم

حروف کوچیک و بزرگ انگلیسی رو داشت و

با ماژیک وایت برد میشد روش کشید و پاک کرد.

وقتی رسیدم خونه، آرینایی رو صدا کردم و

فلش کارتها رو بهش دادم .

خیلی ذوق کرد.


از ماماجی یه ماژیک گرفت و شروع کرد به رنگ کردن

حروف. من هم بعد از خوردن ناهار گفتم بیا

تا یادت بدم چطور بنویسی.

دستش رو گرفتم و با هم همه حروف کوچیک و بزرگ رو نوشتیم.

خیلی هیجان زده بود و تا شب 4 بار دیگه

هم همه حروف رو نوشت.


شب هم با همدیگه یه بازی جدید کردیم

به این صورت که من میگفتم مثلا m.

آرینا عسلی هم کارت اون رو پیدا میکرد و

حروفش رو می نوشت و نشونم میداد.

خیلی خوشحالم که نوشتن رو یاد گرفته.


راستی کم کم دارم مطمئن میشم که مثل مامانش چپ دسته.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)