آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و چیدمان جدید اتاق

1391/10/22 23:49
نویسنده : مامانی
186 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش برای آرینایی یک بسته استیکر

خریدیم تا اتاقش رو تزئین کنیم.

از اون هفته هر روز سوال میکرد که کی اینها رو

می چسبونیم. کی تختم رو مثل تخت خودتون میکنید

تا من از کنارش برم روش بخوابم ( یعنی نرده نداشته باشه )

من هم می گفتم قشنگ مامان

بزار جمعه با بابایی کمک بدیم و همه دیوارهای اتاقت رو

 بشوریم بعد اونها رو بچسبونیم و تخت رو هم درست کنیم.

بالاخره امروز از صبح که بیدار شدیم

بعد از خوردن صبحانه حدود ٦ ساعت طول کشید

تا همه وسایل اتاقش رو بیرون ببریم

و تمام دیوارها رو بشوریم و

نرده های اطراف تختش رو باز کنیم

و دوباره اتاقش رو بچینیم خیلی عالی شد.

بعد به خاله یاسی مهربون زنگ زدیم و گفتیم

میای استیکرها رو با هم بچسبونیم تا قشنگتر بشه؟

خاله یاسی هم گفت بله که میام. حدود ساعت  ٧ شب

با عمو مجتبی اومدن و همه استیکر ها رو چسبوندن

خیلی خیلی قشنگ شد. من عاشق اتاقش شدم.

ماماجی مهربون هم شام درست کردند و

با باباجی برداشتند و آوردند پیش ما.

همه از مدل جدید اتاق آرینا خوششون اومد.

بالاخره بعد از ١٠ ساعت تلاش اتاق آرینا

هم خونه تکونی شد هم جدید.

خودش که از ذوقش همش زیر پتوش دراز کشیده

و میگه مامانی تختم مثل شما شده ها.

فدات بشم همه زندگی من. نفس من. عمر من. جون من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان پارسا جون
24 دی 91 17:02
ممنون بابت تبریکت عزیزم گل قشنگتو میبوسم
maman rojin
24 دی 91 19:40
vay che khob hadaghal ye ax mizashti ma ham az otaghe khoshkelesh lezat beberim