آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و سکسکه

1391/9/8 20:10
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

الان داشتم یه مقاله در رابطه با سکسکه

جنین می خوندم یاد آرینا عسلی افتادم.

وقتی تو دل مامانی بودی حداقل هفته ای ٤ بار سکسکه میکردی!!

من کاملا متوجه می شدم و این روند سکسکه منو کلافه می کرد.

هر وقت شروع به سکسکه می کردی من بلند می شدم

راه می رفتم و چند سوره می خوندم و

باهات صحبت می کردم.

هر دفعه حدود ٥ تا ١٠ دقیقه طول میکشید.

البته تقریبا هر وقت آب زیاد می خوردم یا چند ساعتی

میشد که چیزی نخورده بودم این اتفاق می افتاد.

حالا نمی دونم واقعا به این موضوعات مربوط بوده

یا بصورت اتفاقی همزمان می شدن.

فدای سکسکه ات بشم کوچمول مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale yasi
10 آذر 91 19:30

ey jonam eshghe khalashe dige be khalash rafte,eshala ye rozi nini khalash sekske kone


انشااله. کوچمولی
سمانه مامان پارسا جون
13 آذر 91 18:45
سلام عزیزم ممنون که سر زدی دختر گلی داری ماشاا.... لینکتون کردم گلم