آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینایی و گله

1391/7/24 15:19
نویسنده : مامانی
213 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر آرینا رو بردم خونه تا حموم کنه.

وقتی رسیدیم زودی بردمش حمام

اونجا حسابی بازی کرد به حدی که خودش گفت:

مامانی بسه دیگه بریم بیرون.

وقتی اومد بیرون من پیش خودم فکر کردم خسته شده

و می خوابه ولی از خواب خبری نبود.

یه کم بازی کرد و دراز کشید جلو تلویزیون.

تا باباییش از سرکار اومد و در رو باز کرد، گفت:

سلام بابایی منو با ماشین شارژی می بری بیرون؟ 

بابایی هم گفت: وای الان؟

آرینا فوری با عصبانیت گفت: آخه من چیکار کنم همش تو خونه.

خونه ماماجی تو خونه. اینجام تو خونه؟

بعد هم به فاصله ٢-٣ دقیقه خوابش برد.

من که بغض داشت خفم می کرد.

بابایی هم گفت که خیلی ناراحت شده.

ما همه سعی مون در اینه که دخملی رو هر روز بیرون ببریم.

حالا که خاله یاسی هم نیست این تنهایی آرینا رو حسابی

کلافه کرده.

راستی وقتی بیدار شد بابایی با ماشین شارژی

بردش بیرون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)