آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و رنگ انگشتی

1391/2/21 13:32
نویسنده : مامانی
259 بازدید
اشتراک گذاری

خاله یاسی برای آرینا رنگ انگشتی خریده بود

و آرینا از اینکه با اونها نقاشی می کنه خیلی خوشحاله.

دیروز که من داشتم کار انجام می دادم اومد و گفت:

من می تونم نقاشی انگشتی بکشم.

Leaf smiley 011

 گفتم: بله عسلی طلا.

اونم رفت و پارچه مخصوصش رو آورد و پهن کرد

 اول پرسید مامان دستمو رنگ کنم و بزنم رو کاغد؟

big-animated Smiley

گفتم: باشه بزن خیلی قشنگ میشه.

 

یکبار نگاه کردم و دیدم عکس کف دستش رو زده رو کاغذ.

رفتم دنبال کارم و وقتی دوباره اومدم

دیدم تا بالای بازوش رو رنگ کرده.

Leaf smiley 005

وای خدا از دست این دخملی.

بهش گفتم چرا اینجوری کردی.

گفت: می خوام عکس همه دستمو بکشم.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

من که خندم گرفته بود بردمش حموم و شستمش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)