آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و دست لای در مانده

1391/2/14 23:34
نویسنده : مامانی
687 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای وای

خدا منو بکشه

دیشب که داشتم لباسهات رو داخل ماشین لباسشویی

خودت در حمام می شستم، اومدی و خواستی بیای تو.

بهت گفتم نیا مامان اینجا خیسه هم سر می خوری هم کثیف می شی

ولی گوش ندادی. من هم بغلت کردم و گذاشتمت بیرون

ولی گویا زودی برگشته بودی که دوباره بیای تو و تا خواستم در رو ببندم

انگشت شست دستت موند لای درد.

 

الهی فدات بشم.

کلی گریه کردی و تو بغل من خوابت برد

ولی انگشتت ورم کرد. من که از ترس داشتم سکته می کردم

کلی گریه کردم

وقتی خواب بودی بند های انگشتت رو تکون دادم

دیدم حرکت می کنه ولی در اثر تورم کمتر.

وقتی بیدار شدی دلم آروم نگرفت و 

 بردیمت بیمارستان کودکان تهران.

اونجا یه خانوم پرستار بود که دستت رو دید و گفت چون دیگه بیقراری نمی کنی

و دستت هم حرکت  می کنه

پس مشکلی نداری و نیاز نیست پزشک ببینه.

کلا بعد از اون گریه شدید دیگه احساس ناراحتی نمی کنی و

تقریبا همه کاری انجام میدی ولی چون هنوز یه کم ورم داره و قرمزه من نگرانم.

شاید امشب بردمت و از دستت عکس گرفتم.

برای مجازات خودم دست خودم رو هم گذاشتم لای در

 تا از این به بعد بیشتر حواسم رو جمع کنم.

من واقعا ازت معذرت می خوام عمرم، جونم، نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تــــــآنـــیــــا
14 اردیبهشت 91 20:26
آخی ایجالله که چیزی نیس چه مامان دل نازک مهلبونی
بابای ملیسا
15 اردیبهشت 91 0:13
سلام . باز هم مثل همیشه زیبا و قشنگ نوشتید. وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر هم بدید . ممنونم .
سمانه مامان پارسا جون
18 اردیبهشت 91 20:42
زنده باشی دختر گل
سمانه مامان پارسا جون
18 اردیبهشت 91 20:45
زنده باشی عزیزم