آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آرینا کوچولوی ما

آرینا ۱۳ ساله✨️

آرینا و نامزدی خاله یاسی

1391/2/5 21:18
نویسنده : مامانی
356 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه هفته قبل نامزدی خاله یاسی بود

 

آرینایی یه پیراهن سفید خیلی قشنگ

پوشیده بود و دو تا روبان سفید بلند هم به سرش زده بود.

خیلی ناناز شده بود.

ساعتی یکبار هم می گفت مامان من جیش دارم.

کشت منو.

تازه کلی هم رقصید

 

شب که دم در خونه خواستند گوسفند قربونی کنند، من نبودم و

آرینایی که دور و ور ماماجی می چرخید این صحنه رو دیده بود.

وقتی من اومدم دیدم مثل ابر بهر گریه می کنه

 و

می گه: مامانی ببعی رو با چاقو کشتن. ازش خون می اومد.

من خیلی ناراحت شدم که دختری این صحنه رو دیده بود ولی دیگه کاریش نمی شد کرد.

بالاخره با کلی ترفند مجابش کردم که نکشتنش.

خیلی خوش گذشت و آرینایی حسابی از اینکه فامیل نزدیک عروسه لذت برد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:22
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .
خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 8:33
سلام عزیز خاله خوفی؟ عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما شهر قصه خاله مهربون چه جوری؟ کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500 خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه
نسترن
4 اردیبهشت 91 16:00
مبارکه
بوس برای دخمل نازمون


ممنون نسترن جون. بوس بوس